پخش ژل رویال ایرانی به صورت عمده و جزئی در این مرکز برای ارسال به سراسر کشور و همچنین صادرات ممکن می باشد. در نتیجه به راحتی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.
همانطور که می دانید یکی از فرآورده های مهم از زنبور عسل، ژل رویال است. این ماده مغذی غذای ملکه را تشکیل می دهد که عموماً برای تقویت و نیز افزایش باروری استفاده می شود.
این ماده کرم رنگ تنها برای زنبور ها پر خاصیت نیست. بلکه بشر هم می تواند از آن برای بهبود سلامتی خود استفاده کند.

  • ژل رویال ضد سرطان
  • ضد میکروب
  • ضد کلسترل
  • ضد بیماری قند خون است.

انواع ژل رویال موجود در بازار کدامند؟

در بازار برای محصولات و فرآورده های زنبور عسل، انواع مختلفی وجود دارد که عموماً برای ژل رویال هم می توان دو گونه اصلی

  1. ژل رویال ایرانی
  2. ژل رویال خارجی شامل تولیدات کشور تایلند و چین

را اشاره کرد.
با وجود این موارد در بازار، باز هم کیفیت ژل رویال ایرانی بیش از انواع دیگر است. وقتی حرف از کیفیت می شود، یعنی باید به اثر بخشی بیشتر آن هم توجه کرد.
آنالیز ژل رویال نشان می دهد که این همه خاصیت نام برده شده از ژل رویال به دلیل ترکیبات 60 الی 70 درصد آب، 12 الی 15 درصد از پروتئین، 10 الی 16 درصد از قند، 3 الی 6 درصد از چربی است. ژل رویال حاوی ویتامین های گروه B هم هست.
البته ناگفته نماند که این محصول دارای عوارضی مانند اسهال و نفخ برای افراد با بیماری های گوارشی هم هست و ممکن است مصرف آن ایجاد افزایش وزن هم بکند.

ژل رویال اصل

پخش و خرید ژل رویال ایرانی

برای پخش و خرید ژل رویال ایرانی می توانید اینترنتی اقدام کنید. منتها به دلیل این که این محصول قیمت بالایی دارد، ممکن است انواع بی کیفیت را به شما بفروشند. پس خرید ژل رویال هم مانند سایر فرآورده های زنبور عسل از مراکز معتبر باید صورت پذیرد.

ژل رویال طبیعی