آیا فروش بره موم خوراکی به صورت عمده در کشور و با ارسال به هر نقطه ای انجام می شود؟ میزان عمده از چه حجمی خواهد بود؟ مصارف بره موم برای بشر چیست؟
یکی از موادی که زنبور عسل آن را از روی گیاهان جمع آوری می کند، بره موم است.که خاصیت چسبندگی دارد. این صمغ با بزاق دهان زنبور عسل مخلوط شده و سپس به کمک آرواره های و پاهایش در سبد گرده که در پاهای عقب زنبور قرار دارد شبیه به حبه های قند قرار میگیرد.
این ماده در کندو کاربرد های زیادی دارد.. مثلاً اگر بخواهند سوراخ تهویه و پرواز را تنظیم اندازه کنند، از این ماده استفاده می شود.

آیا بره موم خوراکی است؟

اما کاربرد بره موم برای زنبور عسل زیاد است. ولی آیا برای انسان هم خوراکی است؟ خوشبختانه بره موم طبیعی، خوراکی است و البته خواص اثبات شده زیادی هم دارا است.
رنگ بره موم از زرد تا قهوه ای مایل به قرمز و یا سبز می تواند متغیر باشد که بسته به شرایط اقلیمی منطقه پرواز زنبور عسل است.
نکته ای که برای مصرف بره موم وجود دارد، این است که اگرچه خوراکی است، اما اگر عمل آوری نشده یا به عبارتی خام مصرف شود، و همچنین میزان مصرف زیادی داشته باشید، سمی خواهد بود.

بره موم خوراکی

فروش بره موم خوراکی طبیعی

اما فروش بره موم علاوه بر مصارف خوراکی به دلیل خواصی که در زیر آورده می شود، برای چه کاربرد های دیگری است؟
اگر کولیت روده دارید و یا دچار التهاد در کولون شده اید، بره موم می تواند مفید باشد.

  • بهبود دهنده مشکلات کبدی است.
  • درمان انگل و کرم معده و روده
  • کاهش التهاب پروستات
  • بهبود دهنده کلسترل، دیابت و فشار خون است.

اما کاربرد های دیگر بره موم شامل موارد زیر می شود.
در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده دارد. مثل محصولات عرق گیر و ضد بو و نیز محصولات ضد شوره سر
ضد قارچ بودن بره موم سبب می شود تا آکنه و جوش را از بین ببرد.
فروش بره موم خوراکی برای خواص دارویی آن هم خواهد بود که غالباً خواص ضد سرطانی مد نظر می باشد.
اما در پاسخ به سوالی که در ابتدا مطرح شد، میزان عمده برای فروش بره موم خوراکی و طبیعی چقدر است، باید بگوییم که از 10 کیلوگرم به بالا امکان ثبت سفارش در مرکز عسل هفت وجود دارد.

فروش بره موم خوراکی