آیا از فروش اینترنتی کپسول بره موم اطلاع دارید؟ آیا از خواص بره موم طبیعی مطلع هستید؟ آیا می دانید بره موم چیست و چه خواصی دارد؟ تا به حال کپسول بره موم را خریداری کرده اید؟ تا به حال بره موم طبیعی را از نزدیک دیده اید و از آن استفاده کرده اید؟ ما در این پست به این سوالات شما پاسخ خواهیم داد تا بیشتر با کپسول بره موم و خواص بره موم طبیعی آشنا شوید.

بره موم چیست؟

یکی دیگر از فرآورده های زنبور عسل بره موم است. زنبورها بره موم را از درختان و گیاهان به دست می آورند. بره موم یک ماده صمغی است که از صمغ و موم تشکیل شده است. رنگ آن از سبز به قهوه ای تیره متمایل بوده و این مورد بستگی به مواد داخلی آن دارد. در کندوی عسل بره موم به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده استفاده می شود. از آن به عنوان یک ماده چسبنده رزینی برای چسباندن درزها و شکاف های کندوی عسل و جلا دادن سطح آن و همچنین مومیایی کردن اجساد حیوانات خارجی که به کندو وارد شده اند، استفاده می گردد. شاید این نکاتی که گفته شد و در ادامه از خواص آن خواهیم گفت برای برخی افراد غیرعادی و غیر ممکن باشد ولی این ماده از خواص فوق العاده ای برخوردار است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

قیمت بره موم

قیمت بره موم خام

بره موم خام در رنگ های سبز، قهوه ای و سیاه می باشد.

اما اگر رنگ این ماده که به نام پروپولیس معروف است سبز باشد خالص مرغوبیت آن مشخص می باشد.

زیرا هر چه رنگ تیره تر باشد مواد اضافی که به آن می جسبد مانند جسم مرده زنبور عسل، چوب کندو ها و موم زنبور خود را نشان نمی دهد.

از این رو مجموعه عسل هفت با عرضه بره موم خام سبز یک دست در بین رقبای خود از نظر کیفیت و اصل بودن برتری پیدا کرده است.

توجه داشته باشید قیمت بره موم خام اگر رنگ آن روشن به قول معروف سبز یک دست باشد گران تر عرضه می گردد.

خواص بره موم

در زمان قدیم مصریان به دلیل کاربردش به آن نگهبان جلوی در می گفتند.از جمله گیاهانی که زنبوران از طریق آن صمغ بره موم را تولید می کنند می توان به یونجه، شبدر اشاره کرد. به خاطر استفاده از چنین گیاهانی بوی تندی از این ماده به مشام افراد می رسد. دانشمندان بر اساس تحقیقات تجربی به خواص فوق العاده ای برای این نوع فرآورده پی برده اند و هنوز بر این باور هستند که این ماده به طور کامل شناخته نشده است. همان طور که گفتیم این ماده برای کندوی عسل به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده است و همین ضدعفونی کننده بودن آن برای از بین بردن التهاب ها و قارچ ها و میکروب های بدن انسان استفاده می شود. این خواص آن قدر فوق العاده بوده که محققان را بر آن داشته تا از بره موم برای بیماری های چون سرطان، پروستات و کولیت استفاده گردد.

 

فروش اینترنتی کپسول بره‌موم

قیمت کپسول بره موم

کپسول بره موم از بره موم خام به روش های طبیعی با استفاده از دستگاه های مخصوص تولید شده است.

هنگامی که خام این ماده را به روش الکی و آبی به عصاره تبدیل می کنند با استفاده از روش بهداشتی و استاندارد به پودر بره موم و سپس پودر بدست آمده که 80 درصد آن عصاره خالص بره موم است را در کپیول های گیاهی قرار می دهدن.

از این جهت قیمت کپسول بره موم به دلیل نوع رآوری شده و زحماتی که برای تولید کننده متحمل می شود در مقایسه با بره موم خام گران تر عرضه می گردد.

قیمت عمده کپسول بره موم با قیمت جزئی آن در مجموعه عسل هفت تفاوت چندانی ندارد.

و این یک تغییر خوشایند برای افرادی است که کپسول بره موم را در تعداد محدود درخواست می کنند می باشد.

جهت ثبت سفارش برای این محصول می تواند با کارشناس فروش عسل هفت از طریق اطلاعات تماس با ما در این سایت به صورت مستقیم گفت و گو و درخواست خود را ثبت نمایید.

فروش اینترنتی کپسول بره‌موم

طریقه مصرف کپسول بره موم

بره موم به صورت خام و برای استفاده انسان ها به دلیل هضم نشدن در معده در بازار عرضه نمی گردد، با فراوری کردن این ماده، استفاده از آن امکان پذیر می شود. افرادی که دچار مشکلات معده و یا روده هستند به هیچ عنوان بدون هماهنگی با پزشک از بره موم خام استفاده نکنند. بره موم فراوری شده در بازار با شکل های مختلف به فروش می رسند. از مرسوم ترین آنها عصاره الکلی و عصاره آبی بره موم است. از شکل های دیگر این محصول که برای راحتی افراد روانه بازار شده، می توان به کپسول بره موم و عسل بره موم اشاره کرد. عسل هفت با بهترین تکنولوژی ها توانسته از عصاره بره موم کپسول آن را تهیه کند و آن را با همان فواید و بدون مضرات روانه بازار و در دسترس افراد قرار دهد. طریقه استفاده آن بصورت مصرف یک عدد کپسول به همراه یک لیوان آب و عسل طبیعی است و این نکته را باید خاطر نشان کرد که نیم ساعت قبل از  استفاده معده باید خالی باشد.

کپسول بره موم برای بیماران روده ای که تورم و التهاب دارند همچنین افرادی که از کولیت روده، نفخ معده رنج می برند بهترین درمان می باشد.

از این رو فروش اینترنتی کپیول بره موم توسط مجموعه عسل هفت راه اندازی شده است.

فروش اینترنتی کپسول بره موم

 

فروش اینترنتی کپسول بره موم

عسل هفت برای راحتی افراد به صورت اینترنتی کپسول بره موم طبیعی را به معرض فروش گذاشته و از ویژگی های این محصول نداشتن عوارض جانبی و فاقد هرگونه استفاده از مواد شیمیایی است که به صورت بسته بندی استاندارد در اختیار شما قرار داده است. با خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی عسل هفت شما در زمان تان صرفه جویی کرده و این محصول را با کیفیت خوب و با قیمتی کمتر از رقبا درب منزل خود دریافت می نمایید.

در این فروشگاه اینترنتی علاوه بر کپسول بره موم انواع دیگر محصولایت زنبور عسل از جمله:

پودر عسل طبیعی ، گرده گل ایرانی، ژل رویال اصل، پودر ژل رویال و غیره در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتری گرامی قرار گرفته است.