خرید ژل رویال اصل

اگر به دنبال خرید عسل رفته باشید، به احتمال زیاد اسم ژل رویال یا ژل سلطنتی را شنیده اید. ممکن است کنجکاو شده باشید که ژل رویال چیست و چرا به این اسم نامیده شده است؟ ژل رویال اصل را چگونه می توانید از نمونه های تقلبی و فیک تشخیص دهید؟ در شیراز و استان فارس ژل رویال اصل را چگونه و از کجا می توان خرید؟

ژل رویال چیست؟

ژل سلطنتی یا همان ژل رویال یکی از فرآورده های زنبور عسل است، خیلی از افراد جذب نام آن می شوند. ژل رویال یک نوع ماده غذایی است که از فرآورده های زنبور عسل بوده و توسط آن ها تولید می شوند. تمامی لاروهای زنبور عسل طی سه روز اول زندگی خود از این ژل استفاده می کنند و از روز چهارم جیره غذایی خود را از عسل و گرده می گیرند. تنها ملکه زنبور عسل تا آخر عمر از این ژل استفاده می کند و برای همین به ژل سلطنتی نیز معروف است. این ماده ارزشمند بعد از جمع آوری با آزمایش های فراوان بر روی ترکیباتش برای استفاده صنایع مختلف آمده بهره برداری می شود. صنعت پزشکی یکی از مهمترین صنایع به شمار می رود که در جهت رفع بیماری ها و مشکلات امروزی از آن بهره می برد. ژل رویال به عنوان جوان کننده پوست و درمان ناباوری و ضد سرطان نیز استفاده می گردد.

خرید ژل رویال اصل

 

خواص دارویی ژل رویال برای ایمنی بدن

در اوایل سال 2001 میلادی در یکی از دانشگاه های کشور آمریکا تحقیقاتی درباره فواید و خواص این ژل انجام شده است. به گفته محققان این دانشگاه، ژل رویال زمانی که سیستم ایمنی بدن در ضعیف ترین حالت ممکن است و فرد ژل را مصرف می کند، سیستم ایمنی به سرعت برای بهبود وضعیت فرد از آن کمک می گیرد تا وضعیت فرد بیمار به حالت نرمال خود برسد.از نمونه های دیگر خواص دارویی این ژل می توان به بالا بردن حفظ استحکام استخوان ها، درمان زخم های شدید، درمان کاهش وزن، افزایش متابولیسم و در نتیجه آن افزایش سوخت و ساز بدن نام برد.

خرید ژل رویال اصل

 

ژل رویال اصل

ژل رویال ماده ای ژله مانند که رنگ آن سفید مایل به زرد روشن است. این ماده چسبناک و مزه ای گس مانند و تقریبا ترش دارد. این ژل دارای انواع ویتامین B، قند، اسیدهای چرب و آنتی بیوتیک بوده و به همین دلیل در حجم ها و وزن های مختلف به فروش می رسد. ژل رویال وارداتی به خاطر عدم نظارت بر کیفیت آن ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود. بهترین روش استفاده این ژل به صورت قرار دادن بر زیر زبان است.از دیگر ترکیبات این فرآورده طبیعی کلسیم،آهن، سیلیکون،سولفور، گاما گلوبین، پتاسیم و….نیز می توان نام برد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]در تصویر زیر عکس ژل رویال اصل به نمایش گذاشته شده است.[/box]

خرید ژل رویال اصل

 

خرید اینترنتی ژل رویال شیراز

این روزها افراد به دلایل مختلف خریدهای خود را به صورت مجازی و اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی یا جستجو در گوگل انجام می دهند. یکی از دغدغه های این افراد این است که خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشند و این امر به دلیل استفاده فروشنده ها از اجناس قاچاق و بی کیفیت مشکل به نظر می رسد.

این گونه خرید کردن مزیت هایی نسبت به خرید حضوری دارد که از جمله آن:

  • دسترسی ساده و سریع به انواع محصولات در هر نقطه از کشور و جهان
  • خرید آسان و متنوع از فروشگاه های مختلف

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]برای خرید اینترنتی داشتن نشان اینماد در سایت این اطمینان را به شما می دهد که با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید.[/box]

ژل رویال حجم و وزن کمی دارد اما در عین حال به دلیل خواص دارویی فراوان آن قیمت نسبتا بالایی دارد، به همین دلیل افراد به دنبال خرید بدون واسطه و ارزان هستند.

یکی از مراکز مهم تولید عسل و فرآورده های عسل استان فارس و شهر شیراز مرکز عسل هفت است.

افراد می توانند به فروشگاه اینترنتی عسل هفت مراجعه کرده و بهترین و با کیفیت ترین و درعین حال نازلترین قیمت را تهیه نمایند.

 

 

خرید ژل رویال اصل

 

قیمت هر گرم ژل رویال ایرانی

قیمت هر گرم ژل رویال اگر در آزمایشگاه های تست مواد غذایی در بهترین کیفیت و با HDA بالای 2 درصد نشان داده شود بهای آن هر چقدر که باشد ارزش پرداخت را دارد.

شایان ذکر است بعضی از فروشندگان این محصول قیمت گزافی برای آن از مشتری های می گیرند

پس خرید ژل رویال با هر قیمتی هم کار درستی نمی باشد زیرا افراد سود جو در بازار عرضه این محصول فراوان می باشد.

مجموعه عسل هفت قیمت ژل رویال ایرانی 10 گرمی را در بالا ترین HDA مطابق با یک استاندارد صحیح ارائه می دهد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]آیا می دانستید هزینه ارسال محصولات زنبور عسل در مجموعه عسل هفت رایگان و در کمترین زمان صورت می گیرد؟[/box]

خرید ژل رویال اصل

خرید ژل رویال از داروخانه

همانگونه که در متن فوق به آن اشاره شده این ماده شیری رنگ توسط زنبور عسل پرستار و به عنوان غذای ملکه زنبور عسل در کندو می باشد.

مسئله ای که شایان ذکر است نحوه نگهداری رویال ژلی باید صحیح انجام شود.

زیرا کوچک ترین سهل انگاری باعث فاسد شدن رویال ژلی خواهد شد.

مسئله دیگری که اهمیت دارد ژل رویال اگر اصل و طبیعی باشد باید از هر گونه مواد شیمایی به دور و در دمای زیر صفر درجه نگهداری شود.

برای خرید ژل رویال اصل باید نکات بیان شده در بالا را در نظر گرفت به نظر شما در داروخانه ها که مواد شیمیایی نگهداری می شود آیا می توان ژل رویال اصل را تهیه کرد؟

مسلما در داروخانه ها نمی توانید ژل رویال اصل تهیه کنید.

پس بهترین راه برای تهیه این ماده گرانبها مراجعه به تولید کننده گان آن یعنی زنبور داران می باشد.

این امر تنها برای ژله رویال مثتسنا نمی باشد بلکه برای محصولات دیگر زنبور عسل مانند:

  • کپسول بره موم.
  • گرده گل.
  • و موم های زنبور عسل از داروخانه بهتر است دست نگهدارید و خرید خود را از تولید کننده انجام دهید.

در نظر داشته باشید که این زنبوردار ژل اصل و خالص عرضه کند. که در متن فوق نحوه تشخیص این ماده شرح داده شده است.

برای خرید ژل رویال اصل پیشنهاد می شود از طریق اطلاعات تماس با ما درج شده در سایت هفت به صورت مستقیم با این مرکز ارتباط و ثبت سفارش نمایید.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]مجموعه عسل هفت یکی از زنبورداران برتر در سطح ایران است که ژل رویال خام و اصل را بدون واسطه در اختیار مصرف کننده گرامی قرار می دهد.[/box]

خرید ژل رویال اصل